ماموریت ها

ماموریت (Mission):

با عنایت به اینکه یکی از اصلیترین و مهمترین مبانی تشکیل هر سازمان، ماموریت می باشد، ماموریت شرکت متبوع ما به صورت مختصر به شرح زیر بیان شده است :

الف- مشتریها و ارباب رجوع (Costomers):

حذف واسطههای متعدد و بیشترکردن منفعت تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از طریق بسترهای مناسب ایجاد شده.

ب- تولیدات و خدمات (services or Products):

ایجاد تسهیالتی که تولیدکنندگان بتوانند محصوالت خود را به مصرف کنندگان نهایی که همان مشتریان هستند، عرضه نمایند.

پ- بازارها (Markets):

نوآوری در تجارت به منظور افزایش صادرات محصوالت مرغوب ایرانی و گسترش سهم ایران در بازارهای جهانی.

ت- حیات، رشد و منفعت (Profitability & Growth ,Survial):

شناسایی نیازمندی های مشتریان و تأمین نیازها به بهترین نحو ممکن.

ث- فلسفه و دکترین (Philosophy):

بطور کلی شناساندن محصوالت با کیفیت ایرانی به جهانیان و نحوه استفاده مطلوب و لذت بهره مند شدن از آنها.

ج- تکنولوژی(Technology):

بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در جهت امور تجاری.

ح- مفاهیم مربوط به خود (Concept- Self):

استفاده از فرصتها و امتیازات رقابتی …..

خ- عالقه و تصور جامعه (Image Public):

چالش برای ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه.

چ- اثرات نزدیکی و آشتی دادن (Effectiveness Reconciliatory):

انجام امور تجاری در زمینههای بدون ریسک و دارای بازدهی مناسب.