ماموریت (Mission):
با عنایت به اینکه یکی از اصلیترین و مهمترین مبانی تشکیل هر سازمان، ماموریت می باشد، ماموریت شرکت متبوع ما به صورت مختصر به شرح زیر بیان شده است :
الف- مشتریها و ارباب رجوع (Costomers):
حذف واسطههای متعدد و بیشترکردن منفعت تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از طریق بسترهای مناسب ایجاد شده.
ب- تولیدات و خدمات (services or Products):
ایجاد تسهیالتی که تولیدکنندگان بتوانند محصوالت خود را به مصرف کنندگان نهایی که همان مشتریان هستند، عرضه نمایند.
پ- بازارها (Markets):
نوآوری در تجارت به منظور افزایش صادرات محصوالت مرغوب ایرانی و گسترش سهم ایران در بازارهای جهانی.
ت- حیات، رشد و منفعت (Profitability & Growth ,Survial):
شناسایی نیازمندی های مشتریان و تأمین نیازها به بهترین نحو ممکن.
ث- فلسفه و دکترین (Philosophy):
بطور کلی شناساندن محصوالت با کیفیت ایرانی به جهانیان و نحوه استفاده مطلوب و لذت بهره مند شدن از آنها.
ج- تکنولوژی(Technology):
بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا در جهت امور تجاری.
ح- مفاهیم مربوط به خود (Concept- Self):
استفاده از فرصتها و امتیازات رقابتی …..
خ- عالقه و تصور جامعه (Image Public):
چالش برای ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه.
چ- اثرات نزدیکی و آشتی دادن (Effectiveness Reconciliatory):
انجام امور تجاری در زمینههای بدون ریسک و دارای بازدهی مناسب.