استراتژی

استراتژی(Strategy):

استراتژی عبارت است از تمام اقداماتی که به منظور اجرای مأموریت صورت میگیرد که در زیر اهم آن بیان می شود :

  •  تکیه بر فروش محصوالتی که بیشترین منفعت اقتصادی و اجتماعی را داشته باشد.
  •  پرهیز از ورود به تجارت محصوالتی که مشمول انحصار میباشند.
  •  استفاده از راهکارهایی که توان رقابتی را افزایش میدهد.
  •  بهرهگیری از نیروهای متخصص در هر رشته و امکانات روز.
  •  حفظ مشتریهای قدیم و جذب مشتریهای جدید.
  •  پیشبینی تغییرات احتمالی آینده و برنامهریزی دقیق مطابق شرایط جدید.
  •  استفاده از حداکثر ظرفیت و توان منابع در دسترس.